Тема "Звуки і букви, склад, наголос":
Тема " Речення "
Природознавство
Готуємося до міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика
4 КЛАС
Перший тренувальний варіант
1.Написати
твір-міркування на тему : «Для чого я
ходжу до школи.».
2.Запишіть
слова в алфавітному порядку, поставте
наголос.
Документ,
колесо, чарівний, шофер, випадок, кропива,
фартух, чотирнадцять, черговий.
3.Розберіть
слова за будовою, запишіть до них
споріднені.
Річечка
- , батьки - .
4.За
допомогою префіксів і суфіксів утворіть
нові слова від поданих.
Берег, колосся,
віра, рік, ліс.
5.До
кожного з поданих слів доберіть
спільнокореневий іменник, прикметник,
і дієслово. Запиши їх.
Зима
- . Дружба - . Мороз - .
Другий тренувальний варіант
1.
Описати свою улюблену пору року.
2.
Підібрати дієслова з переносним значенням
до слів:
зима,
струмок, сонце, небо.
3.
Поставити іменники в орудному відмінку
однини.
Стіна,
земля, груша, межа, лілія, троянда, любов,
доля, господиня, радість.
4.
Вставити пропущені букви, поставити
наголос.
Пр…зидент
, ол…нь, буз…на, ц…глина, кр…сляр,
л…дачий, мізин…ць, гр….бок, д…сятий,
в…падковий, д…ревце, гард…роб, с…лянин,
гв…нтівка, ап…тит, б…тон, в…лос…пед,
гор…зонт, д…ректор, кор…дор.
Третій тренувальний варіант
-
Написати твір-мініатюру на тему “Зимова казка” за поданим початком (6-8 речень).Жила-була в лісі ялинка…
-
Розбери слова за будовою, добери до них споріднені:озимина -опеньок -
-
У кожному рядку підкресли зайве слово:а) малюнок, мальований, малятко, маляр;б) сільниця, сільський, сіль, солоний;в) чайка, чайнка, чай, чаювання;г) дубок, дубовий, дублер, дубняк;д) дощик, задощило, дощовий, дощатий.
-
З поданих слів склади і запиши речення, підкресли головні члени речення. Над кожним словом познач частину мови.Поле, у, долині, при, прозорий, б’ється, джерельце.
-
Перевір текст, виправ помилки і запиши його правильно. Добери заголовок.Коли вранці сходить солнце, снігові замети рожеві. це сонце забарвлує їх свойім проміням. Вилечаве сонце підіймаєцця надземлею, а сніх стає сліпучо-білим.
-
Запиши в алфавiтному порядку поданi слова, вставляючи пропущенi букви.Т...л…фон, д...ржава,, т...л....грама, iнж...нер, ш...ренга, ок...ан.
-
Пiдiбратн кiлька слiв до поданої моделi.ПГ ПГП (П — приголосний, Г — голосний)
-
Запиши словосполучення, поставивши iменники в родовому вiдмiнку множини.Багато (вишня),кiлька (прiзвище),чимало (заповiдъ),багато (соловей).
-
За допомогою префiксiв i суфiксiв утворiть новi слова вiд поданих.Клей, колосся, Мороз, мрiя.
-
Запиши речення, пiдкресли головнi та другоряднi члени.Свiжий снiг срiблом сяяв пiд блакитним наметом неба.
-
Скласти художній опис.«Хмуриться зимовий ранок».
-
Усний турУяви себе птахом, опиши свої почуття.
-
Перепиши, устав пропущені літери. Допиши 3-4 речення, щоб утворився текст. Добери до тексту заголовок і запиши його перед текстом.Жовтий л..сточок на тонкій гілочці виглядав з-за дер..ва, як лев..ячий хвостик, і саме дер..во скидалося на лева, що заріс золотавою гривою. ...
-
Запиши слова за алфавітом, постав наголос.Вірші, дециметр, чарівний, цемент, центнер, довести, читання, український.
-
До висловів з лівої колонки добери антоніми з правої. Запиши їх парами.Хоч голки збирайЖити своїм розумомЗа тридев’ять земельРукою податиЖити чужим розумомХоч око виколи
-
Добери по два синоніми до поданих слів. З одним із синонімічних рядів склади та запиши речення.Хоробрий – ...Говорити – ...Сміятися – …
Правила читання книжок
Правила поведінки під час перерви
Коментарі
Дописати коментар